Vingers kleuren

drs. J. de Jongh-van Hoof / 1 reactie

Vraag

Mijn duimen en enkele vingers kleuren geel/oranje. Hoe komt dit en is er wat aan te doen?

Antwoord

Om eerlijk te zijn kan ik me hier geen beeld van vormen. Ik zou meer willen weten en ik zou ze willen zien.

Vragen die ik je zou willen stellen zijn: Hoelang heb je de klachten al? Werk je met kleurstoffen? Gebruik je medicijnen? Heb je andere ziekten of aandoeningen? Ik adviseer je hiermee naar je huisarts te gaan.

José de Jongh-van Hoof

Tags in dit artikel:

medisch
1 reactie
Cloudsadmirer
Rook je shag? Daar kan je namelijk ook gekleurde vingers van krijgen bij het gedeelte waar je je shag vasthoud.....