Arbeidstraining

Eleos / 4 reacties

Vraag

Graag wil ik een vraag stellen aan iemand van Eleos. Weet u een goed bureau waar je een gedegen onderzoek kunt laten doen naar wat je kunt doen voor werk? Dit betreft een man van 40 jaar, die echt geen idee heeft welke kant hij op moet en wat hij kan. Heeft u een tip of adres van een goed bureau?

Antwoord

In het panel van de vragenrubriek zitten geen medewerkers van Eleos die gespecialiseerd zijn op dit gebied. Bij Eleos is het wel mogelijk om een arbeidstraining te volgen. Voor alle informatie daarover zie deze url.

Redactie Vragenrubriek

Lees meer artikelen over:

psychologie
4 reacties
catherina
http://www.minnenchristelijkecoaching.nl/ misschien?
wpluimers
Ik neem even aan dat je een betaalde baan hebt of hebt gehad en dat je op een leeftijd bent gekomen dat dit soort vragen actueel worden. Ik kan het een beetje weten, want ik ben ook rond de 40 en heb dezelfde soort vragen, de ene keer wat sterker dan de andere keer.
Ik wil je adviseren een coach in de arm te nemen (wellicht kan dat via je werk, vraag maar aan de HRM afdeling). Persoonlijk heb ik enorm veel geleerd van het meesterwerk van Stephen Covey: 'de 7 eigenschappen van effectief leiderschap'. Dit gaat niet alleen over leiderschap in het werk, maar ook leiderschap in alle facetten van het leven. Wat het ook een goed boek maakt is de christelijke achtergrond van Covey, zijn normen- en waardenpatroon zijn heel herkenbaar (hij is een Mormoon).

Succes!
wpluimers
PS Je mag me mailen op wpluimers@gmail.com, als je een goede coach uit het midden van het land zou willen. Ik heb zelf positieve ervaringen met deze persoon als coach.
eduard1
@ wpluimers: Inderdaad een goed boek van Covey, tot op zekere hoogte, want hij is mormoon. Ik zou er dus van maken: hij heeft een religieuze achtergrond.