Zaadlozing

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Als je als alleenstaande man niet meer wilt masturberen (omdat ik denk dat God dat niet wil) en hier tegen probeert te strijden, klopt het dat het lichaam dan de functie van zaadlozing over gaat nemen? Ik sprak iemand en die zei: bij mij komt het soms tijdens het krijgen van ontlasting of urine erna mee. Kunt u mij uitleggen hoe dat zit? En gaat dat dan ook gepaard met het gevoel dat je klaarkomt, of niet?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Wanneer er een tijdje geen zoodlozing is geweest, zal het het geslachtsdeel bij minder prikkels tot een orgasme kunnen komen. Dat kunnen allerlei situaties zijn, ook 's nachts (natte droom), blijkbaar ook bij plassen of ontlasting. Op dat moment zal er toch wel enige seksuele prikkeling zijn, bv. het zien van de penis of het denken aan iets dat met seks te maken heeft. Lang geen seks of zaadlozing kan een soort libidostuwing geven; je moet nodig, om het simpel te zeggen. En het lichaam zoekt daarmee een uitweg.

Frequent mastuberen om het mastuberen kan een soort verslaving worden, en daar moet je mee oppassen. Of het echt verkeerd is wanneer iemand zich incidenteel zelf bevredigt, om de druk wat van de ketel te halen: ik denk het niet, maar dat is een wat andere vraag.

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

zelfbevrediging