Te kleine bh

drs. N. Wolswinkel / 5 reacties

Vraag

Is het slecht voor je om een te kleine bh aan te hebben?

Antwoord

Ik kan geen medische reden bedenken waarom het slecht zou zijn. Wel kan het minder comfortabel zitten lijkt mij. De vraag daarachter: waarom zou je expres iets dragen wat niet goed past? Om iets te camoufleren? Heeft het met je zelfbeeld te maken? Kan goed zijn daar eens aan te denken. Wanneer niets speelt op dat punt: draag kleren die lekker comfortabel zitten.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

medisch
5 reacties
pannenkoek
nou sorry, maar dat zit toch niet? NEt als een te strakke rok voor je buik, de buik 'hangt'er overheen, zo is het ook met een te kleine bh.
Nen
Hey Pannenkoek, de reden kan ook gewoon praktisch van aard zijn.
Zo is ook bij mij het geval. Ik heb het idee dat mijn bh's te klein zijn, maar die dingen zijn zo duur en ik blijf aan het kopen! Ben nu zwanger en weer groeien ze! Dus ik probeer ook zo lang mogelijk met een wat te kleine bh te leven ;)
ariane
Er zijn om de omvang van een te kleine bh groter te maken stukjes te koop.
Deze zet je tussen de sluiting en zo past de bh beter. Het vergroot natuurlijk niet de cup!
Jerommel
No problem ofzo hoor, maar wat doet zo'n vraag nou hier?
Huisarts?
Anyway, beter past kleding gewoon goed. Doorbloeding enzo, uweetwel.
Samanthi
Op de markt in verschillende plaatsen kun je vaak goed slagen voor een voordelige BH zelfs voedings bh's, hoef je die vast niet te kopen en kun je er lang mee doen.
(Een herkenbaar probleem hoor)
gr Samanthi