Dominee bedankt!

Ds. A.A. Brugge / 3 reacties

Vraag

Deze vraag is voor Ds. A. A. Brugge. Dominee ik wil u, maar bovenal de Heere bedanken voor uw preken. Het heeft mij dichter bij de Heere gebracht! Een jongere.

Antwoord

Dank voor deze mooie bijdrage. We hebben die doorgestuurd naar ds. Brugge.

Redactie Vragenrubriek

3 reacties
olivia
Wat heerlijk om dat te lezen!! Er gaat NIETS boven Hem te kennen en Hem vervolgen te kennen!! Gods zegen!!
ostrogoot
Het siert je om God te danken in plaats van de dominee. Hij is een een hulpmiddel
Roozemond
Sinds wanneer heet ik Olivia????
Ostrogoot: je hebt gelijk!!