Borstklierweefsel

drs. N. Wolswinkel | Geen reacties | 17-04-2009| 00:00

Vraag

Als ik aan m’n borsten voel, lijkt het net alsof er in beiden een grote ronde schijf zit. En dan niet voorin dichtbij de tepel, maar meer waar de borst begint, vanaf de ribbenkast. Is dit erg? Of hoort het?


Antwoord

Wanneer het aan beide zijden hetzelfde aanvoelt, en er niet op één plek een andere verdikking zit, lijkt het me dat je gewoon je borstklierweefsel voelt. Asymmetrie tussen links en rechts, of anders aanvoelen op één plek is een reden om de dokter een keer te laten kijken.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

borst(en)

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
    02-02-1957
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
331 artikelen
drs. N. Wolswinkel

Bijzonderheden:

Huisarts


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

(...) Toch voel ik geen oprecht berouw of spijt... Terwijl ik weet dat ik dat wel zo moeten hebben. Kortom, is het voor mij te laat?

Pas geleden hoorde ik een preek over het doorgaan in de zonde. Nu heb ik dat doorgaan in de zonde opgevat als het zondigen tegen de Heilige Geest, namelijk de zonde die niet meer vergeven wordt. Ik we...
Geen reacties
17-04-2006

Onze huidige Statenvertaling is een vertaling uit andere talen. Waarom zijn sommige woorden niet vertaald? Bijvoorbeeld als Jezus aan het kruis zegt: Eli Eli Lama Sabachtani? (...)

Onze huidige Statenvertaling is een vertaling uit andere talen. Waarom zijn sommige woorden niet vertaald? Bijvoorbeeld als Jezus aan het kruis zegt: Eli Eli Lama Sabachtani? Waarom staan die woorden ...
Geen reacties
17-04-2007

Buisjes in oren

Ik hoorde pas dat men er steeds vaker van terug komt om buisjes in oren te plaatsen. Wat is daarvan de reden? Is het toch niet zo goed als men vroeger dacht?
Geen reacties
17-04-2015
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag