Preek van ds. Simons

Ds. A. Simons / Geen reacties

Vraag

Aan dominee Simons. Ik heb uw preek gehoord over Romeinen 3:28 en ik zou deze preek zo heel graag willen hebben. Ik heb hier zoveel aan mogen hebben. Kan ik dit via u bestellen? Dan geef ik mijn adres wel aan Refoweb. Het mag ook via mail.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik heb de preek niet uitgeschreven. Om de eenvoudige reden dat ik geen preken uitschrijf. Wel kan ik je een website geven waar de preken denk ik op staan die je bedoelt. Zie deze en deze urls. Vinkeveen 26 oktober de morgen en avonddienst. Ook gehouden op een andere manier in Hervormd Waarder in de avonddienst.

Vriendelijke groet,
Ds. A. Simons

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Valburg-Homoet
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

preek