Gezwel weggehaald uit borst

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Vorig jaar november ben ik geopereerd en er is een goedaardig gezwel weggehaald uit mijn borst. Deze borst kan heel gemeen steken bij tijden en dan moet ik er naar grijpen om de pijn een beetje op te kunnen vangen. Ook voel ik nog steeds een hard stuk waar het weggehaald is. Is dit normaal? Bedankt voor het antwoorden!

Antwoord

Op zich is het niet normaal dat er een hard stuk blijft zitten na het weghalen van een goedaardige zwelling. Meest waarschijnlijk is er sprake van littekenweefsel. Om dat goed te kunnen beoordelen zou u er het beste nog eens naar kunnen laten kijken.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

borst(en)kankermedisch