Is het zonde als ik samen met mijn vriend fantaseer over seks als we getrouwd zi...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Is het zonde als ik samen met mijn vriend fantaseer over seks als we getrouwd zijn? Dat wil zeggen: Samen bedenken wat we zouden doen en er samen opgewonden van worden?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Dat is helemaal niet verkeerd. Je verlangt er toch samen naar en dan mag je daar ook samen over fantaseren. Als je samen verkering hebt, dan mag je over alles wat bij het huwelijk hoort fantaseren, uiteraard wel op een goede manier.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

seksualiteit voor het huwelijk