Fantaseren over leuke jongen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag je aan een leuke jongen/man denken waar je wel verder mee wilt gaan door het leven en daar alle fantasie aan toevoegen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

De vraag is me niet helemaal helder. Je zegt dat je met die jongen wel verder door het leven wilt gaan, ik neem dus aan dat je verliefd bent op die jongen. Als je verliefd bent op iemand, dan ga je vanzelf fantaseren hoe het is om met die persoon het leven samen te delen. Fantaseren over de toekomst hoort gewoon bij het verliefd zijn.

Probeer echter aan de andere kant je ook weer niet helemaal te laten meeslepen door te vluchten in je fantasie, want het leven van alledag heeft nu eenmaal ook zijn hele nuchtere kanten van opstaan, werken, eten en drinken enzv.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid