Ik ben smoorverliefd op een jongen, terwijl ik weet dat hij al een jaar verkerin...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben smoorverliefd op een jongen, terwijl ik weet dat hij al een jaar verkering heeft met een ander. Toch kan ik hem nooit vergeten. Wat moet ik hier aan doen?

Antwoord

Als die jongen al een meisje heeft, mag je daar niet meer tussen komen en zul je je best moeten doen om de verliefdheid af te bouwen. En dat zal zeker lukken want een verliefdheid kan niet langer duren dan twee jaar, dat is zo ongeveer wel het maximum wat er voor staat.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid