In mijn hals zit een bult, ongeveer ter grote van een grote knikker. Rechts voel...

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

In mijn hals zit een bult, ongeveer ter grote van een grote knikker. Rechts voelt mijn hals anders aan dan links. Net of rechts dikker is dan links (rechts zit ook de bult). Aan de buitenkant is niks te zien en ik heb geen klachten met slikken. De bult zit er nu ruim een jaar en wordt niet kleiner. Eerder lijkt het erger te worden. Ook bij verkoudheid wordt de bult niet groter of kleiner. Ik heb geen andere klachten waarmee ik een verband kan leggen tussen die bult en die klachten. Wat kan het zijn?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Van deze plaats niet te beantwoorden. Het lijkt niet echt het verhaal van een lymfklier, hoewel het zou kunnen. Het kan ook een cyste zijn. Er is maar één oploosing: een dokter naar laten kijken. Bij twijfel kan die bijvoorbeeld een echo laten maken om preciezer vast te stellen wat het is. Wanneer er geen klachten zijn, er niets te zien is, en geen snelle groei is afwachten ook een optie.

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

medisch