Mijn man en ik zijn ruim een half jaar getrouwd. Alles gaat erg goed met ons. Al...

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Mijn man en ik zijn ruim een half jaar getrouwd. Alles gaat erg goed met ons. Alleen tijdens het gemeenschap hebben met elkaar komt mijn man in mij klaar, maar bij mij blijft dat uit. Alleen als mijn man mij met de hand bevredigt, komt het wel. Is hier iets aan te doen of komt dit meer voor?

Antwoord

Op zich is het niet ongewoon dat binnen een relatie de tijd noodzakelijk tot het bereiken van een hoogtepunt bij de samenleving voor beide partners verschillend is. Ook heeft iedereen zijn eigen "gevoelige" plekken. Eén van de mooie kanten van een relatie is als de partners in deze oog hebben voor elkaar. Het is een proces, dat, als het goed is, niet stopt, zolang je mag samenzijn in deze wereld. Het is dus zeker niet ongewoon.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

seksualiteit in het huwelijk