Refoweb fantastische site

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Refoweb, jullie hebben een fantastische site. Kunnen jullie ook niet zoiets als Crosspoint maken en dan voor de reformatorische gezindte?

Antwoord

Beste bezoeker,

We hebben dit in het verleden overwogen maar om twee redenen is dat niet van de grond gekomen. 1. We zijn erg druk met Refoweb en hebben onze handen vol aan het onderhouden en opbouwen van de website. Een nieuwe site zou teveel tijd kosten. 2. Via Refoweb zijn op een ongedwongen wijze al honderden relaties ontstaan (op het forum is een deel daarvan in een overzicht te bewonderen, waaronder tientallen huwelijken. We krijgen ook regelmatig geboortekaartjes van 'Refoweb-babies'. Ons advies is dus om je onder onze bezoekers te begeven en daar kom je ongetwijfeld genoeg leuke mensen tegen!

Tags in dit artikel:

refoweb