Aantrekkingskracht missen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben al wat ouder en heb sinds enige maanden een relatie. Ik voel mij wel veilig en vertrouwd bij de ander en we kunnen best goed praten samen, ook over het geloof. We hebben ook veel gemeen. Toch mis ik de aantrekkingskracht en de gevoelens en daar zit ik erg mee. Het knuffelen vind ik wel fijn, maar ik kan prima mijn grenzen bewaken en verlang ook niet naar meer. Zit het dan wel goed? Heeft u ook een advies hoe gevoelens meer kunnen komen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Het kan zeker wel goed zitten. Bij de een komen de gevoelens sneller tot bloei dan bij de ander. En als je er op gaat zitten wachten dat het moet komen, dan komt het juist niet. Een advies om gevoelens meer te laten komen, is er niet. Probeer gewoon jezelf te zijn en geef de tijd ook een kans. Het is niet niks om een relatie aan te gaan. Dat gaat altijd gepaard met ups en downs, met gevoelens van blijdschap, onzekerheid, somberheid e.d. Dus ga gewoon zo rustig door en dan zie je vanzelf wel of je meer naar elkaar toegroeit of misschien ook niet. Stilstaan blijft het in ieder geval niet. Het wordt of meer of minder. Vaak is het zo dat naarmate je vertrouwder raakt met elkaar je ook lichamelijk steeds vertrouwder raakt met elkaar.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

libidoverkering