Ingeschreven worden in de PKN

Ds. A.J. Schalkoort / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag over het overgaan naar de PKN. Ik woon doordeweeks op kamers en ben belijdend lid van de Nederlands Hervormde Kerk. In het weekend kerk ik altijd in de gemeente van mijn ouders. Officieel sta ik via SMRA kerkelijk ingeschreven in de gemeente waar ik nu op kamers woon, maar daar heb ik verder geen contacten mee. Deze gemeente gaat niet mee met de PKN, maar de gemeente van mijn ouders gaat wel mee. Daarom wil ik zelf ook graag lid worden van de PKN. Wat moet ik doen om toch ingeschreven te worden in de PKN?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Dan moet je bij de kerkenraad bij wie je in de administratie staat aangeven dat je wel de PKN in wil.

Ds. A. J. Schalkoort

Ds. A.J. Schalkoort

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Lunteren
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Emeritus-predikant