Ouders doen moeilijk over het zien van elkaar

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Hoe vaak is tegenwoordig normaal dat je elkaar ziet tijdens een verkering? Het is toch niet abnormaal als dat ieder weekend is? Mijn ouders doen daar zo vréselijk moeilijk over. Ik word er gewoon gek van...

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

In een verkering is het gebruikelijk dat je elkaar in het weekend ziet. Je moet elkaar toch goed leren kennen alvorens de grote stap van het huwelijk gezet kan worden. Je verdere gegevens zijn wel erg sumier. Ben je misschien nog heel erg jong of maken je ouders zich grote zorgen over je keuze en proberen ze je dat op die manier te zeggen?

Probeer open, eerlijk en vooral vriendelijk met elkaar in discussie te blijven.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verkering