Boekje van Luther over Psalm 51

Ds. A.J. Schalkoort / Geen reacties

Vraag

Geachte dominee. U hebt een vraag van mij beantwoord. U gaf aan dat er een boekje is van Luther wat handelt over Psalm 51. Weet u hier de titel van? Ik kan het namelijk niet vinden.

Antwoord

Het boekje heet: Psalm 51 Maarten Luther, vertaling drs. K. Exalto, uitgegeven door Lindenberg Boeken en Muziek, Rotterdam in 1989. ISBN 90-70355-19-1. Wellicht is het bij Lindenberg nog te verkrijgen nieuw of anders antiquarisch.

Ds. A. J. Schalkoort

Lees meer artikelen over:

boekenLuther