Het doel in en na dit leven

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wat is het mooiste levensdoel dat er is en hoe geef je dit als christen concreet vorm?

Is er daarnaast een bewijs voor een christen dat er een echte hemel is na dit leven, zoals predikanten dit verwoorden of is dit meer een verlangen naar iets wat er eigenlijk niet is? Waar lezen we in de Bijbel over een positief leven na de dood dat dat voor iedereen geldt? Is het niet meer een beloning voor goede werken die al in de tijd op aarde worden ontvangen?

Antwoord

Daarover kun je meer lezen in deze vragen en antwoorden:

Mocht je nog meer willen lezen over deze thema's, bekijk dan ook de artikelen onder de tags 'Hemel' en 'Goede werken'.