Dino's

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wanneer zijn de dinosaurussen uitgestorven?

Antwoord

Terug in de tijd

Aan een panellid uit de Ger. Gem. Via het RD en deze site nam ik kennis van het artikel van ds. Van de Brink over de doop en dat de doop de inlijving in het lichaam van Christus verzegelt. Ook stelde ...
In de prediking binnen de gereformeerde gezindte wordt vaak gezegd dat er iets moet gebeuren in het leven van een mens, wil het wel zijn op weg en reis. Is dit wel waar? De Heere Jezus is toch al gest...
Ik heb een vraag over Openbaringen 5:8: “En als Het dat boek genomen had, vielen de vier dieren en de vier en twintig ouderlingen voor het Lam neder, hebbende elk citeren en gouden fiolen, zijnde vol ...