Spierreuma (2)

T.W. Kruithof / Geen reacties

Vraag

Vraag aan dhr T.W Kruithof. Dank voor uw reactie waar ik op aan het wachten was. U vraagt daarin aan mij, als ik dat wens, dat u dan handreikingen wil geven. Graag zelfs, omdat ik veel schuldgevoelens heb b.v over dat liegen, en over andere zaken die daarin naar voren komen. Ik hoop dat u mijn vraag beantwoordt en niet erg vind dat ik er steeds op terug kom.

Antwoord

Dat je er weer op terug komt, vind ik niet erg. Daarvoor is deze rubriek. Alleen denk ik toch, dat nu het moment gekomen is, dat ik je wil doorverwijzen naar bijvoorbeeld een vertrouwd familielid of kennis, de dominee of wijkouderling uit je gemeente of misschien een hulpverleningsinstantie. Ik denk dat deze mensen ook hierin een taak hebben.