10 dagen over tijd

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben een meisje van 18 jaar. Ben sinds m'n 15e heel regelmatig ongesteld (om de 32 dagen). Nu ben ik al 10 dagen over tijd. Ik kan niet zwanger zijn, want ik heb geen vriend en geen seksuele contacten. Wat kan er aan de hand zijn?

Antwoord

Ook al menstrueer je regelmatig, dan kun je toch zo maar ineens onregelmatig zijn. Ben je misschien erg afgevallen of heb je spanningen gehad? Het feit dat je regelmatig menstrueerde betekent gewoon dat alles goed functioneert, dus maak je geen zorgen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

menstruatie