Problemen door leeftijdsverschil?

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een jongen die ongeveer 29 is. Ik zelf ben 16. Hij is waarschijnlijk ook verliefd op mij want hij kijkt altijd naar mij in de kerk. Zou dat leeftijdsverschil veel problemen opleveren?

Antwoord

Dat leeftijdverschil hoeft op zich geen problemen op te leveren. Ik denk dat het wel goed is dat wanneer jullie verkering zouden krijgen, je over dat leeftijdverschillen praat. Hij heeft waarschijnlijk al heel wat levenservaring en jij staat nog zo aan het begin van dit alles. Dat is gewoon een ongelijke situatie en daarom moet je er samen over praten en hierin ook rekening houden met elkaar.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

leeftijdsverschilverkering