Normale frequentie van ontmoetingen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Hoe vaak is normaal dat je elkaar ziet in verkeringstijd? Ik heb nu een maand verkering en mijn ouders vinden het teveel als we elkaar elk weekend willen zien, terwijl wij zelf daar juist wel behoefte aan hebben. Wat moet ik me voorstellen bij wat 'normaal' is?

Antwoord

Dat hangt van vele factoren af. Als je nog heel jong bent, kan ik mij voorstellen dat ouders het advies geven om het rustig aan te doen en elkaar zeker in het begin niet al te vaak te zien. Maar als je wat ouder bent en de verkering vastere vormen krijgt, is het wel gebruikelijk om elkaar in ieder geval in het week-end te zien. Je moet ook de tijd krijgen om elkaar goed te leren kennen.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering