Tamponproblemen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Beste mevrouw Hoek. U heeft 9 december een meisje antwoord gegeven op een vraag over tamponproblemen. Ik herken dat van die 'spier', die half over de tampon heen zit bij het eruit halen van de tampon. Ik ben blij met uw antwoord, omdat ik inderdaad denk dat het komt doordat er twee openingen naast elkaar zijn in het maagdenvlies. U zegt dat het wel meer voorkomt en normaal is. Ik ben opgelucht dit te horen, maar ik vraag me nu af of je hieraan wat moet laten doen voordat je trouwt of is het geen enkel probleem bij de geslachtsgemeenschap? Ik ben namelijk bang dat gemeenschap dan erg pijnlijk zal zijn, want nu doet het ook al zeer bij een tampon, door die 'brug' tussen beide openingen. Ik hoop dat u mij verder kunt helpen.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Meestal gaat dat echt wel goed. Het kan je misschien ook helpen door vooraf  tijdens een warme douche of bad die opening met je vingers alvast wat op te rekken.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

tampon