(...) Alles van de twee vorige relaties komt weer naar boven en ik kan het niet ...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb tweemaal een relatie gehad. Beide liepen door omstandigheden stuk. Nu heb ik opnieuw een relatie en kan en durf mij niet meer goed te geven. Alles van de twee vorige relaties komt weer naar boven en ik kan het niet meer aan om met deze jongen om te gaan. Ik maak mijzelf, maar hem ook stuk op deze manier. Moet ik het nu uitmaken?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Als je het nu uitmaakt, dan heb je dus driemaal een relatie gehad. En als je daarna weer een relatie krijgt, dan dus voor de vierde keer. Vervolgens kun je het niet meer aan omdat het al drie keer is uitgegaan en dan maak je het dus ook weer uit, enzovoort. Zo wordt het een repeterende breuk en zul je dus nooit meer een relatie kunnen aangaan.

Ik denk dat het heel goed voor je zou zijn als je deze relatie zou beschouwen als was het je eerste relatie. Dat je teleurgesteld bent door de twee vorige relaties die stuk zijn gegaan, is goed te begrijpen. Maar dat kan helaas gebeuren. Je hebt immers verkering om te kijken of je echt bij elkaar past. Bij sommige mensen gaat dat in één keer goed, bij anderen gaat dat niet zo. Probeer echt een punt te zetten achter de ervaringen van de vorige relaties en zie dat los van deze relatie. Er zijn gelukkig ook jongens die je wel kunt vertrouwen. Geef die jongen en jezelf een kans!!

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verkering