(...) Ik weet dat 15 jaar best jong is, maar ik verlang naar iemand die meer is ...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben 15 jaar en heb nog geen verkering. Ik wil heel graag toch verkering. Ik bid hierom maar ik krijg geen antwoord van God. Ik weet dat 15 jaar best jong is, maar ik verlang naar iemand die meer is dan vriendschap. Waar je alles aan kwijt kunt, dus als je verkering hebt. Iemand die altijd voor je klaar staat. Iemand waar je intieme dingen kan doen. Iemand die je 100 procent vertrouwt en dus ook iemand waar je samen mee de toekomst in kan gaan.ten

Antwoord

Inderdaad ben je nog heel erg jong. Het mooie is dat de Heere God eerst het verlangen naar verkering in mensen legt, dus dat je er naar gaat verlangen, is normaal. Bovendien is het echt niet zo leuk om al zo jong verkering te hebben, want als je verkering hebt, ben je ook best wel gebonden. Als ik jou was, zou ik eerst m’n school afmaken, een opleiding volgen en uitzien naar een baan. Geniet vooral ook van je vrijheid.

Je zegt dat je geen antwoord van de Heere God krijgt. Maar misschien ben jij wel heel erg ongeduldig. De Heere God geeft op Zijn tijd antwoord en misschien krijg je pas op je 25ste een jongen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering