Sms’en op zondag

M. Boer / Geen reacties

Vraag

 Wat vindt u van sms’en op zondag?

Antwoord

Beste vrager,

Ik zou wensen dat je vraag was: Mag je doordeweeks ook bezig zijn met Godsdienst? De Heere heeft recht op ons hele leven, elke minuut. Is één dag misschien al te veel? Wat vindt je van bellen op zondag? Ik houd zelf altijd de regel aan: alleen als het echt nodig is.

Wat belangrijk is: waar is de zondag voor bedoeld. Het is een dag die God ons gaf om rust te hebben. En dan niet alleen om uit te rusten, maar om te rusten van alles wat ons door de week bezet en om rust te hebben om de Heere te zoeken.

Ik vermoed dat je doordeweeks veel sms't... zou je daarvan dan niet één dag rusten en aandacht hebben voor echt belangrijke zaken?

M. Boer

Lees meer artikelen over:

zondag