Weet u titels van christelijke boeken die over gezinsvorming gaan?

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Weet u titels van christelijke boeken die over gezinsvorming gaan?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,
Je kunt hiervoor het best een christelijke boekhandel of uitgever bellen. Zij hebben over het algemeen een goed overzicht van titels en schrijvers.
Enige titels die bij ons bekend zijn:

1. W. H. Velema, Samen in liefde
2. P. van der Kraan, In trouw verbonden

Redactie Vragenrubriek

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

boeken