VEGA-test

dr. A. Logmans / Geen reacties

Vraag

Wat vindt u van de VEGA-test, welke vaak gebruikt wordt door klassiek homeopaten? Is dit bijbels verantwoord? En wat vindt u van het gebruik van chemische geneesmiddelen, is dat bijbels verantwoord? Of zouden wij eerst in de natuur een geneesmiddel moeten zoeken -die zijn tenslotte door God geschapen- en de huidige reguliere geneeskunde als alternatief (tweede keus) beschouwen?

Antwoord

Ik heb nog nooit van VEGA-test gehoord. Afgezien van bijbels al of niet verantwoord, zou ik geen homeopathie gebruiken, omdat de werking nooit is aangetoond! Als we het door God geschapen als lijn aanhouden, moeten we heel snel al onze auto's, brommers, fietsen en motorfietsen gaan verkopen en de weg vervolgen op ezel of paard. Overigens best gezellig. Laat ons wijs zijn en de reguliere geneeskunde gebruiken!

Groet, dr. A. Logmans

Tags in dit artikel:

natuurgeneeskunde