Kunt u kenmerken noemen van verlatingsangst in een verkering?

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Kunt u kenmerken noemen van verlatingsangst in een verkering?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Of ik kenmerken van verlatingsangst in een verkering kan opnoemen? Ja, dat kan ik wel. De vraag is echter of ik op zo’n korte, algemeen gestelde vraag het antwoord geef dat je graag wilt horen. Zó voelt het voor mij als een ‘examenvraag’ en het is niet zeker of ik daar een voldoende voor haal... Ik zou zeggen: schrijf nog eens naar Refoweb en verklaar je nader. Ben je een jongen of een meisje? Hoe oud (ongeveer)? Heb je al lang verkering? Gaat het om je eerste verliefdheid of zijn er mogelijk al relaties “stukgelopen”? Wat doet je twijfelen aan je partner of aan jezelf? Kortom: waar zit de pijn?

Je mag best anoniem blijven, maar wil je een serieus antwoord van mij dan verwacht ik eerst toch meer achtergrond.

Sterkte en groeten,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

psychologie