Ik ben verliefd op een jongen die niet van onze kerk is. Mijn ouders weten er va...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een jongen die niet van onze kerk is. Mijn ouders weten er van. Ze zijn er heel erg op tegen dat wij verkering willen. We willen heel graag samen verder gaan. Hoe moet ik dat doen?

Antwoord

Het is toch heel erg belangrijk om eerst eens samen over de kerk door te praten. Hoe groot zijn de verschilpunten? Zijn die echt niet overbrugbaar? Vraag ook aan je ouders eerlijk antwoord waarom ze het dan zo zorgelijk inzien.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering