(...) Graag zou ik een psycholoog hebben die gespecialiseerd is in burnout en ch...

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Afgelopen jaar ben ik burnout geraakt en ik ben momenteel opzoek naar een stuk coaching binnen mijn dagelijkse bezigheden (werk, hobby, verlangens, enz). Ik heb wat rond zitten kijken en er zijn behoorlijk wat "bedrijven" die coaching aanbieden, maar dat is ronduit niet betaalbaar (student). De meest voor de handliggende optie is dan een psycholoog. Graag zou ik een psycholoog hebben die gespecialiseerd is in burnout en christelijk is. Kent u deze mensen?

Antwoord

Jazeker kennen wij die. Je kunt het best contact opnemen met Eleos.

Redactie Vragenrubriek

Tags in dit artikel:

psychologie