Ik vind een jongen heel erg leuk, maar hoe kan ik er achter komen dat hij mij oo...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik vind een jongen heel erg leuk, maar hoe kan ik er achter komen dat hij mij ook leuk vindt? Ik durf niet naar hem toe te gaan. Kunt u me helpen?

Antwoord

Ja om daar achter te komen, zul je er hoe dan ook toch eens over moeten communiceren. Daar zit gewoon helemaal niets anders op. Alleen door er over te praten, te schrijven of iets dergelijks kom je het te weten. Andere mogelijkheden zijn er niet. Het is wel belangrijk om dat natuurlijk voorzichtig op te bouwen en niet meteen met de deur in huis te vallen. Je kunt hem toch naar aanleiding van iets een kaartje sturen en kijken hoe hij daarop reageert. Zo kun je dan iedere keer weer een stapje verder gaan totdat het feit zelf echt besproken kan worden. Veel succes ermee.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid