Goed boek over leren genieten en ontspannen

drs. E.J. (Els) van Dijk / Geen reacties

Vraag

Kent iemand van u een goed boek over leren genieten en ontspannen, maar ook gekoppeld in en aan christelijk perspectief?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste...

Ik geef je een aantal titels door, in willekeurige volgorde en van verschillende orde, maar die allemaal kunnen helpen bij het letterlijk ontspannen in het leven.

Larry Crabb, De druk van de ketel

Drs. W. G. Rietkerk, De kunst van het loslaten

André F. Troost, Prijs je gelukkig, Hoe geluk zich vinden laat

Max Lucado, Lichter door het leven

Nico van der Voet, Waarom moet ik altijd helpen

Geniet ervan!

Drs. Els van Dijk

drs. E.J. (Els) van Dijk

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Voormalig directeur Evangelische Hogeschool. Nu begeleiding en advies.

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

boeken