Helemaal geen okselhaar

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Dit is eigenlijk een extra uitleg bij een vraag die ik al eerder gesteld had. Bedacht te laat dat ik misschien wat meer er bij uit had moeten leggen. Die vraag is beantwoord door mw. Alie Hoek-van Kooten. De vraag ging over het feit dat ik ouder dan 20 jaar (nl. 23) ben en helemaal geen okselhaar heb. U vroeg of ik ook nog niet menstrueerde. Ik menstrueer gewoon al vanaf mijn 15e. Alles is normaal, behalve dit dan en misschien het feit dat ik cupmaat A heb. Soms vraag ik me dus af of dat normaal is.

Antwoord

Meestal groeit het okselhaar tegelijk met het schaamhaar. Ik begrijp uit je vraag dat je dat laatste wel hebt omdat je schrijft dat verder alles normaal is. Anders toch goed om eens met je huisarts te overleggen.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

beharing