Ik zit met een moeilijk situatie. Ik ben verliefd op een jongen die nergens aan ...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik zit met een moeilijk situatie. Ik ben verliefd op een jongen die nergens aan doet. Zelf zit ik in de Ger. Gem. Hij is niet gedoopt, enz. Wat is de beste manier om dit op te lossen?

Antwoord

Ik begrijp dat je nog geen relatie met hem hebt. Dan zou ik als ik jou was er maar niet aan beginnen. Er staat in de Bijbel dat je geen juk moet aangaan met een ongelovige. Als je het wel doet is het vragen om moeilijkheden, tenzij hij wel echt interesse in het geloof heeft.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid