(...) Het kan toch ook wel zijn (...) dat je dan wel heel gelukkig kunt zijn ond...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik wil graag reageren op mevrouw Hoek-van Kooten. Het kan toch ook wel zijn dat als je jong bent en je hebt een vriend of vriendin die heel veel jaren ouder is, dat je dan wel heel gelukkig kunt zijn ondanks dat hij of zij ouder is en veel meer levenservaring heeft?

Antwoord

Natuurlijk kan het ook heel goed gaan, maar je moet wel open staan voor de verschillen die er zijn als er zo’n groot leeftijdsverschil is. Je zult een en ander wel moeten doorpraten. De een heeft immers al veel levenservaring en de ander nog niet? Nu stel jij de vraag wel wat vaag. Wat bedoel je als je zegt dat de een jong is en de ander heel veel jaren ouder?

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering