Hoe wordt er binnen de Hersteld Hervormde Kerk in het algemeen aangekeken tegen ...

Ds. A.J. Schalkoort / Geen reacties

Vraag

Hoe wordt er binnen de Hersteld Hervormde Kerk in het algemeen aangekeken tegen zaken als televisie, internetgebruik, bioscoop en radio?

Antwoord

Hoe wordt tegen internet, radio ,tv en bioscoop aangekeken binnen de HHK? Niet anders dan voorheen door het behoudende gedeelte binnen de NHK. Dat betekent dat in ieder geval bioscoopbezoek verwerpelijk blijft en tv-gebruik zeer afgeraden wordt. Radio en internet daar zal gebruik van gemaakt kunnen worden met op je pc-scherm en radio geschreven: “Neig mijn hart en voeg het saam tot de vrees van Uwe Naam.”

Ds. A. J. Schalkoort