Met pijn wakker worden

drs. A.C. van Beest / Geen reacties

Vraag

Al een tijdje heb ik last tijdens het slapen: ik heb pijn in mijn buik (onder) en wordt met hoofdpijn wakker (ongeveer om de drie uur). Wat kan dit zijn? Wat kan ik eraan doen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

In dit soort klachten kan iets verborgen zijn. Daarom wil ik er niet aan voorbijgaan en hoop dat het advies om de huisarts te bezoeken opgevolgd zal worden.

Met vriendelijke groet,
Dr. A. C. van Beest

drs. A.C. van Beest

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Gereformeerd)
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:
    Drs. van Beest is overleden op 4 mei 2007

Tags in dit artikel:

medischslapen