Met pijn wakker worden

drs. A.C. van Beest | Geen reacties | 29-04-2006| 00:00

Vraag

Al een tijdje heb ik last tijdens het slapen: ik heb pijn in mijn buik (onder) en wordt met hoofdpijn wakker (ongeveer om de drie uur). Wat kan dit zijn? Wat kan ik eraan doen?


Antwoord

In dit soort klachten kan iets verborgen zijn. Daarom wil ik er niet aan voorbijgaan en hoop dat het advies om de huisarts te bezoeken opgevolgd zal worden.
 
Met vriendelijke groet,
Dr. A. C. van Beest

Lees meer artikelen over:

medischslapen

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

drs. A.C. van Beest

  • Geboortedatum:
    24-10-1935
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Gereformeerd)
  • Status:
    Inactief
40 artikelen

Bijzonderheden:

Drs. van Beest is overleden op 4 mei 2007


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Graag in God geloven

Ik wil zo graag in God geloven en Hem dienen. Maar wat moet ik doen? Ik vertel het zo vaak aan God in mijn gebed; dat ik door Hem vervuld wil worden. Maar nog steeds heb ik niet het idee dat ik tot Zi...
2 reacties
29-04-2011

2 leuke meisjes

Ik ben een jongen van 18 jaar en zit in de klas bij een leuk meisje. Als ik bij haar in de klas ben merk ik dat ik haar leuk vind. Aan de andere kant is er bij mij in de kerk ook een meisje waartoe ik...
Geen reacties
29-04-2016

Eed afleggen als ambtenaar

Wij mogen natuurlijk niet zweren; maar als aanstormend ambtenaar vraag ik mij af: de eed afleggen en trouw zweren aan God? Of de belofte afleggen en trouw zweren aan de koning?
Geen reacties
29-04-2024
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag