CGK-preken minder onderwerpelijk

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Een vraag aan iemand van de TUA.
In hoeverre wordt er aandacht besteed aan de gangen van Gods kinderen? Ik denk dan in het bijzonder aan boekjes als "de droefheid naar God" en de 3 ambten van Christus in de gelovigen (Wisse) en aan theologie uit de tijd van de afscheiding en het gezelschapsleven. Ik merk dat er in steeds meer CGK-preken een minder onderwerpelijke lijn zit. Hoe komt dat?

Antwoord

De TUA laat weten dat je van harte welkom bent voor een gesprek.