Het merk Protest

B. Noteboom / Geen reacties

Vraag

Heeft het merk Protest iets te maken met de Hells Angels? Ik heb er vandaag een vest van gekocht, maar nu zie ik dat het logo er wel heel veel op lijkt.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik heb het een en ander nagezocht maar ik kan nergens een link vinden met of naar de Hells Angels. Waar staat het kledingmerk Protest voor? Het kernwoord waar het merk om draait is Stoer. Stoer uitziende kleding van goede kwaliteit is het beoogde doel van het merk. Protest is 14 jaar geleden opgericht door enthousiaste medewerkers van de kledinggroothandel Olifanta-Dekker. Deze medewerkers hadden als gemeenschappelijke hobby: snowboarden en daarmee hebben ze een eigen lijn gemaakt in hun kleding. Het is tegenwoordig groot geworden en het merk verkoopt zich over de hele wereld. Bij de dames kenmerkt de kleding zich door veel felle kleuren.

Hoe men aan de naam Protest komt kan ik nergens achterhalen.

Hartelijke groet,
Bert Noteboom

B. Noteboom

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Almere
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:
    * Jeugdevangelist in Almere
    * Lid van Chr. Gem. 'De Wegwijzer'
    * Koordirigent / liedschrijver

Tags in dit artikel:

kleding