Stemmen op niet-christelijke partij

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik merk dat er steeds meer mensen die zich christen noemen niet meer stemmen op één van de christelijke partijen. Kunt u iets zeggen hoe wij als christenen onze stem moeten uitbrengen en of dit wel mogelijk is op een partij die bijvoorbeeld abortus of de homoseksuele praxis zoveel mogelijk legaliseren wil en bijvoorbeeld tegen artikel 23 van de grondwet is? Kun je daar als christen wel op stemmen? Wat is uw advies tegen christenen die toch op zo'n partij stemmen? Moet je hen dan waarschuwen?

Antwoord

Onder de tag 'Politiek' vind je diverse artikelen over dit onderwerp.