Vragen over de kinderdoop

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mijn vraag heeft betrekking op de doop. Ik denk hier graag over na en mij is nog een aantal dingen onduidelijk rondom de theologie van de kinderdoop.

(...)

Ik begrijp dat dit een hoop vragen zijn. Ik stel uw antwoord zeer op prijs, ook als u niet overal aan toe kan komen!

Antwoord

Alle antwoorden op je vragen kun je vinden in de artikelen onder de tag 'Kinderdoop'.