Klachten na activiteit

M. M. Methorst / Geen reacties

Vraag

Ik ben een vrouw en moeder van 34. Vaak als ik iets gedaan heb, zoals een activiteit in huis, dan moet ik daarna een tijd uitrusten. Ik heb ook last van mijn bekken, heupen, rug en knieën. De laatste tijd vraag ik me af of dit normaal is. Iedereen heeft tenslotte wel iets en daarnaast ben ik zelden ziek.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Op afstand is het lastig om te zeggen of dit inderdaad normaal is of dat er toch wat achter zit. Soms kan een fysiotherapie-behandeling nodig zijn om de rug/bekken sterker te maken om ook de andere klachten te laten verdwijnen. Als dit al langere tijd klachten zijn, zou ik eens een afspraak maken met de huisarts om dit te bespreken en advies te vragen.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst