Toename broeken

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Helaas zijn in de laatste paar jaar veel gezinnen, wel driekwart van de gezinnen, uit onze gemeente van wie de moeders/dochters een broek gaan dragen. Het aanstoot geven aan anderen wordt blijkbaar niet meer gevoeld. Het is in een rap tempo gegaan. Om hiervoor te moeten gaan verhuizen is ook is ook wat, maar ik vind het enorm moeilijk, juist ook omdat het voor mij tot schuld is geworden. Ik vraag me af of dit in andere Gem. Gem.-gemeenten (en andere refogezinnen) over het algemeen ook toeneemt.

Antwoord

Over dit onderwerp zijn al tientallen vragen gesteld. Ze zijn te vinden onder de tag 'Broek-rok'.