Jezelf opzettelijk snijden

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Mag je jezelf opzettelijk snijden van de Bijbel?

Antwoord

De vragen en antwoorden over dit onderwerp hebben we bij elkaar gezet onder het thema 'Automutileren'.

1 reactie
drj
Er schuilt een wereld van pijn achter deze vraag.

Zoek hulp als je je geen raad meer weet en geen andere uitweg meer ziet dan jezelf pijn te doen. En zoek andere dingen dan je te snijden. Ga hardlopen tot je benen branden of ga in de tuin zitten en praat met God.
Zoek in elk geval hulp, want je bent niet de enige en het is belangrijk, dat je je niet zo blijft voelen als je je nu voelt.

En wat betreft de vraag: Nee. God houdt meer van jou dan jij van jezelf. Hij kent al je fouten en houdt toch van je. Hij wil niet dat we onszelf pijn doen. Hij wil, dat we naar Hem toe komen en houdt ons door alle narigheid van het leven in zijn hand. Doe Hem geen verdriet en zoek iemand om mee te praten.
Vraag de huisarts of Eleos en neem geen genoegen met nee. Blijf er niet alleen mee lopen.

Gods zegen toegewenst en weet dat er hier op Refoweb mensen zijn, die voor je bidden.