Bult in buik

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Sinds december heb ik last van mijn rechterzij, voor de menstruatie. Vanaf die tijd krijg ik dan ook eerst een mega grote bult in mijn buik. Dit zakt pas weg na de menstruatie. Heel apart. Tijdens drukke dagen komt dat wel eens terug, maar het is voornamelijk tijdens de menstruatie dat die aanwezig is. Een warme kruik helpt erg goed en rust, dan gaat het weer weg. Weet iemand wat dit is?

Antwoord

Vervelende klacht. Ik heb er niet een, twee, drie een antwoord op. Het ijkt me goed om hiervan foto’s te maken en een afspraak te maken met je huisarts wanneer deze klachten zich voordoen.

José de Jongh