Gospelimpact evangelisatiemateriaal

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Is het materiaal van Gospelimpact goed om te gebruiken voor mensen die de Heere nog niet in hun leven kennen? Zoals de boekjes: 'hoe kan ik God in leren kennen?'

Antwoord

Gospelimpact is de zoveelste charismatische, niet-reformatorische, beweging in ons land. Waarom zou je hun boekjes willen gebruiken als er zoveel evenwichtig en eenvoudig evangelisatiemateriaal in eigen kring te vinden is? Bijvoorbeeld folder-en-evangelisatiemateriaal.nl.