Wederkomst nabij

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

In Mattheüs 24:6 staat dat we niet verschrikt moeten zijn als we van oorlogen, armoede enzo horen, maar dit is toch juist een teken dat Jezus eraan komt? Juist nu moet je dan toch haasten om je te bekeren!?

Ik heb het idee dat we vandaag de dag dichter dan ooit bij de eindtijd/grote verdrukking zijn. De ene na de andere ernstige gebeurtenis volgt elkaar op. Het kan toch niet lang meer duren dat Christus terug komt? Hoe moeten we hier tegenaan kijken?

Antwoord

Over deze thema's zijn veel artikelen verschenen op Refoweb. Je kunt ze nalezen onder de tags 'Wederkomst' en 'Eindtijd'.

1 reactie
Samanthi
De eindtijd is begonnen na Hemelvaart, dan komt onze Heere Jezus terug... daar mag je naar uitzien, is dit de enige reden om je te bekeren? Zoek Hem omdat Hij liefde is, omdat Hij Zijn leven gaf, de weg is vrij.
Belijd je zonden... en neem Hem als je Redder aan.